Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

One of the best feelings in the world.

Av Martin - 7 augusti 2013 02:27

en riktigt fantastisk kännsla är när man lyckas klara av något man inte trodde man skulle kunna. den där varma känslan av självbelåtenhet inbakat som en milkshake tillsammans med sälvförverkligande och självförtroende.

för mitt fall får jag altid den känslan numera när jag låser upp en platinumtrofe i något spel via min playstation. fånigt tycker många helt ok tycker andra. själv blir jag näst intill salig när jag ser den där platinumbublan poppa upp i övre högra hörnet. sekunderna innan blir man som en liten fyraåring igen när man öppnar det där efterlängtade paketet med presenten man alltid tjatat om hela året och som man inners inne vet attman håller på att öppna. de sammanbitna sekunderna man sliter upp pappret tätt följda av de helt saliga känslorna man känner när man ser att man faktiskt äger det man alltid önskat. för min del var jag med om det inatt i samband med min 51a platinum. spelet jag drog igenom var en riktig breeze till en början, men sista delen av listan inkluderade en mängd ruggigt kluriga och koncentrationskrävande minispel och efter 8 timmars ihärdighet, tur, skicklighet samt tillgivenhet har jag nu underhuggit mig platinum 51 with more on the way. Som rubriken säger one of the bes feelings in the world.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martin - 11 februari 2014 23:10

så kom dagen. dagen då man inser de man trodde var bra i själva verket var en fasad. i 5 år har jag jobbat timmar hos samma arbetsgivare. slitigt. anspråkslöst dykt upp dag ut och dag in med kort varsel. nackskadan blivit värre, ena armbågen har drag...

Av Martin - 7 januari 2014 02:00

allt var en ända röra. är en ända röra. and for the looks of it, probably Always wil be one. samhället idag är ett kaos. folk går och är rädda, folk litar inte på främlingar, vågar inte ingripa rent utåt sätt. när de kommer till den mentala biten o d...

Av Martin - 6 januari 2014 02:00

så var det då bara att sätta igång. nu när man "vet vad allt bottnar sig i. då är det väll bara att starta. att sparka igång, att få tummen ur röven, ändan ur vagnen osv. för inte vill du väll må dåligt. du måste göra det, du måste göra det för din f...

Av Martin - 5 januari 2014 12:45

kom till en konklution igår. en konklution som delvis intresserar mig, men som mestadels skrämmer mig. jag har kommit på ett sätt att eliminera en av mina större problem ur ekvationen. nackdelen är att jag måste använda mig av ett annat problem för a...

Av Martin - 4 januari 2014 04:15

har funderat mer o mer på min teori. det faktum att jag varit för trångsint, för naiv och blind för mina brister. det faktum att man inom loppet av 10 år går fran elitidrottare och lovande talang till ett stort misslyckande. det som stör mig mest är ...

Ovido - Quiz & Flashcards